Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody

Název práce: Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody
Autor(ka) práce: Koblihová, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Švarc, Zbyněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy letecké dopravy, právní úprava ochrany civilního letectví, význam postavení leteckých společností na českém a zahraničním leteckém trhu a představení letecké společnosti Travel Service. Praktická část diplomové práce se zabývá vymezením základních práv cestujících v letecké dopravě při uplatňování náhrady škody, a to především při reklamaci zavazadel a zpožděných nebo zrušených letů. Praktická část byla vypracována na základě dotazníkového šetření zákazníků letecké společnosti Travel Service. V závěrečné části práce je provedena komparace společnosti Travel Service s vybranými leteckými společnostmi. Diplomová práce využívá zejména metodu deskriptivní ve své teoretické části a analýzu dat a metodu komparace v části praktické.
Klíčová slova: letecká doprava; Travel Service; letecké společnosti; uplatňování náhrady škody; reklamace zavazadel; zpožděný a zrušený let
Název práce: Customer satisfaction in the airlines Travel Service in claiming damages
Autor(ka) práce: Koblihová, Simona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Švarc, Zbyněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis aims to analyze customer satisfaction in the airlines Travel Service in claiming damages. The theoretical part provides the basic concepts of air transport, legislation on civil aviation, the importance of the position of airlines in Czech and foreign aviation market and the introduction of airline Travel Service. The practical part deals with the definition of fundamental rights of air passengers in claiming damages, especially when claiming baggage and delayed or canceled flights. The practical part has been prepared based on the survey of customers Airlines Travel Service In the final part of this thesis compares Travel Service with selected airlines. This thesis uses descriptive method especially in its theoretical part, analysis and comparison method in the practical part.
Klíčová slova: aviation; flight delays and cancellations; claiming damages; Travel Service; airlines; baggage claims

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2014
Datum podání práce: 16. 5. 2016
Datum obhajoby: 2. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48534/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: