Komunikační strategie neziskové organizace

Název práce: Komunikační strategie neziskové organizace
Autor(ka) práce: Crhová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Musil, Martin
Oponenti práce: Sedláková, Jaroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je provést analýzu komunikační strategie neziskové organizace Otevřená OKNA, z. ú., včetně jejího zhodnocení, a na základě této analýzy navrhnout optimalizaci komunikační strategie. To vše při zohlednění reálných možností neziskové organizace a prostředí, v němž se nachází a působí. Teoretická část vymezuje a formuluje základní poznatky týkající se neziskového sektoru, nestátních neziskových organizací, managementu, konceptu strategického řízení, komunikace, marketingu, PR a komunikační strategie neziskové organizace. Praktická část zahrnuje představení neziskové organizace Otevřená OKNA, z. ú., analýzu současného stavu komunikace organizace, na jejímž základě je vytvořen návrh nové komunikační strategie.
Klíčová slova: marketing; nestátní neziskové organizace; strategické řízení; komunikační strategie; public relations
Název práce: Communication Strategy of a Non-Profit Organization
Autor(ka) práce: Crhová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Musil, Martin
Oponenti práce: Sedláková, Jaroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the diploma thesis is to analyze the communication strategy of the non-profit organization Otevřená OKNA, z. ú. including its assessment, and to suggest an optimization of the communication strategy based on this analysis. The real possibilities of non-profit organizations and the environment in which it is located and operates were taken into account. The theoretical part defines and formulates the fundamental findings related to the non-profit sector, non-profit organizations, management, the concept of strategic management, communication, marketing, PR and communication strategy of a non-profit organization. The practical part consists of an introduction of the non-profit organization Otevřená OKNA, z. ú., and of an analysis of the organization communication's current state on which a new proposal of communication strategy was made.
Klíčová slova: communication strategy; strategic management; public relations; non-profit organizations; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 1. 2014
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 8. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48308/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: