Gaming jako podnikání
Název práce: | Gaming jako podnikání |
---|---|
Autor(ka) práce: | Čurda, Matěj |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Přibil, Jiří |
Oponenti práce: | Váchová, Lucie |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato práce je zaměřena na možnosti podnikání v oblasti elektronických sportů. Jde o analýzu možností, které podnikatel v tomto druhu podnikání má a mezi kterými se může rozhodovat. Jelikož jde o velmi rozsáhlé téma, soustředím se primárně na možnost streamování, tedy vysílání videí pomocí platforem k tomu určených, a následná monetizace takovéto činnosti. V České republice toto podnikání není příliš rozšířeno a tak je tato práce koncipována tak, aby jí mohl porozumět i běžný hráč bez zkušeností, či formálního vzdělání. Práce vychází primárně z vlastního zkoumání a to jak z důvodu preference autora, zkvalitnění práce, ale také z důvodu omezenosti zdrojů, obzvláště pak v českém jazyce. Také je práce zaměřena právě na Českou republiku, a její legislativu, a z toho důvodu je i psána v českém jazyce. |
Klíčová slova: | e-sports; Pro-gaming; Twitch; e-business; e-commerce; YouTube; Streaming |
Název práce: | Gaming as Enterprising |
---|---|
Autor(ka) práce: | Čurda, Matěj |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Přibil, Jiří |
Oponenti práce: | Váchová, Lucie |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The main focus of this bachelor thesis is an opportunity of business activity in a field of electronic sports. It is analyzing possibilities, which the entrepreneur can exploit and where he can put his resources. Field of e-sports is extensively complex and from this reason the thesis is mostly focused on online streaming and further monetization of such behavior. This kind of business is not very common in Czech Republic, so this thesis is written in understandable language and reader does not need any formal education neither experience from this field to understand the problematic. This thesis is written in Czech language as the thesis is focused on Czech legislation and it is important for businessman to understand what is possible or forbidden. Basis of this thesis is from personal research of author, nevertheless it is enriched by other available material, mostly translated from foreign resources. |
Klíčová slova: | e-sports; YouTube; Pro-Gaming; Twitch; Streaming; e-business; e-commerce |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta managementu |
Katedra: | Katedra exaktních metod |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 20. 2. 2015 |
---|---|
Datum podání práce: | 30. 4. 2016 |
Datum obhajoby: | 3. 6. 2016 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/57402/podrobnosti |