Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s

Název práce: Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s
Autor(ka) práce: Slabý, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Bušková, Vendula
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je zmapování marketingové strategie nestátní neziskové organizace Junák - český skaut, z. s. a vypracování návrhů na zlepšení marketingové strategie. První část práce je teoretická a popisuje nestátní neziskové organizace v České republice. Věnuje se také popisu světové skautské organizace WOSM a české organizace Junák - český skaut, z. s. V druhé části jsou uvedeny výsledky výzkumu veřejného mínění a je zde popsána marketingová strategie Junáka. Na konci této kapitoly jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové strategie, návrhy způsobů a nástrojů komunikace.
Klíčová slova: marketingová komunikace; komunikace; marketing; Junák - český skaut; marketingová strategie; Junák
Název práce: Marketing Strategy of the non-governmental organization Junák - český skaut, z.s
Autor(ka) práce: Slabý, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Bušková, Vendula
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to describe the marketing strategy of non-governmental organization Junák - český skaut, z. s. and suggest improvement of the marketing strategy. The first part describes non-governmental organizations in the Czech Republic. There is also described the World Organization of the Scout Movement and the Czech organization Junák - český skaut, z. s. In the second part there are results of the public opinion survey and the describtion of the marketing strategy. At the end of the thesis there is recommendation to improve the marketing strategy and suggestions of new ways of communication and new communication tools.
Klíčová slova: marketing; marketing strategy; marketing communication; Junák; Junák - český skaut; communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2015
Datum podání práce: 1. 5. 2016
Datum obhajoby: 26. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54401/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: