Neuromarketing a jeho využití ve vybrané mezinárodní společnosti

Název práce: Neuromarketing a jeho využitie vo vybranej medzinárodnej spoločnosti
Autor(ka) práce: Balogová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Pajkošová, Erika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Neuromarketing je pomerne mladá disciplína, na pomedzí neurovedy a psychológie, ktorá si kladie za cieľ využívať poznatky o mozgu a jeho fungovaní k zefektívneniu marketingových stratégií. Cieľom práce je bližšie oboznámiť s pojmom neuromarketing a predstaviť jeho využitie na konkrétnom príklade, ktorým je medzinárodná spoločnosť Henkel. Henkel si za svoju existenciu vybudoval na trhu silné postavenie a produkty tejto celosvetovo pôsobiacej spoločnosti sú známe každému z nás.
Klíčová slova: nákupné rozhodovanie; spotrebiteľ; emócie; marketing; neuromarketing
Název práce: Neuromarketing a jeho využití ve vybrané mezinárodní společnosti
Autor(ka) práce: Balogová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Pajkošová, Erika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Neuromarketing je poměrně mladá disciplína, na pomezí neurovědy a psychologie, která si klade za cíl využívat poznatky o mozku a jeho fungování k zefektivnění marketingových strategií. Cílem práce je blíže se seznámit s pojmem neuromarketing a představit jeho využití na konkrétním příkladu, kterým je mezinárodní společnost Henkel. Henkel si za svou existenci vybudoval na trhu silné postavení a produkty této celosvětově působící společnosti jsou známé každému z nás.
Klíčová slova: neuromarketing; marketing; emoce; nákupní rozhodování; spotřebitel
Název práce: Neuromarketing and its use in a selected international company
Autor(ka) práce: Balogová, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Pajkošová, Erika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Neuromarketing is a relatively new discipline at the intersection of neuroscience and psychology that aims to use the knowledge about the brain and its functioning to more efficient marketing strategies. The purpose of the thesis is to familiarize with the term neuromarketing and introduce its application on a specific example, an international company, Henkel. Since the companys existence, Henkel has built a strong position in the market and its products are known to all of us.
Klíčová slova: consumer; marketing; emotions; neuromarketing; shopping decision-making

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 27. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54037/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: