Online marketing a jeho uplatnění v rámci vybraných subjektů cestovního ruchu

Název práce: Online marketing a jeho uplatnění v rámci vybraných subjektů cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Parmová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Kvítková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje vybraný subjekt cestovního ruchu a zkoumá uplatnění online marketingových nástrojů v jeho činnosti, z kterých zásadní roli hrají hlavně vlastní webové stránky a oficiální stránka na sociální síti Facebook. Cílem práce je na základě získaných statistických dat a analýz zhodnotit využití online marketingových nástrojů vybraného subjektu. Na základě těchto informací pak budou doporučeny návrhy na opatření pro vylepšení online marketingové komunikace. Teoretická část se zaměřuje na historii internetu a vývoj uživatelů internetu. Internet je srovnán s tradičními reklamními médii a jsou představeny formy online marketingu. U vybraného subjektu se zkoumá práce s online marketingovými nástroji a je zanalyzována úspěšnost jejich použití.
Klíčová slova: marketing na internetu; online marketing; analýza marketingové komunikace; sociální média
Název práce: Online Marketing And Its Application Within The Selected Entity In Tourism
Autor(ka) práce: Parmová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Kvítková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis analyzes the selected entity in tourism and explores the use of online marketing tools in its activities, in which especially their own website and official page on the social network Facebook play a crucial role. The aim of this work is on the basis of statistical data and analysis to assess the use of online marketing tools of chosen subject. On the basis of these information will be given some recommendations for improving its online marketing communications. The theoretical part focuses on the history of the Internet and the development of Internet users. Internet is compared with traditional advertising media and also some forms of online marketing are presented. The selected entity is exploring working with online marketing tools and it is analyzed their successful use.
Klíčová slova: analysis of marketing communication; social media; marketing on internet; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2015
Datum podání práce: 31. 5. 2016
Datum obhajoby: 1. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54002/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: