Marketingová strategie společnosti ZOOT

Název práce: Marketingová strategie společnosti ZOOT
Autor(ka) práce: Renčová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Mařík, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ZOOT. Společnost ZOOT je česká značka, která se primárně zaměřuje na prodej oblečení a módních doplňků. Společnost ZOOT funguje jako internetový obchod, ale má i své kamenné pobočky v Česku, na Slovensku a v Rumunsku. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti ZOOT, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení pro zlepšení stávajících marketingových aktivit. V teoretické části bakalářské práce jsou popsány důležité pojmy vztahující se k marketingu, ke značkám a k reklamním kampaním. Praktická část bakalářské práce je poté věnovaná analýze současných marketingových aktivit společnosti ZOOT, přičemž důležitou součástí je analýza vánočních kampaní této společnosti z let 2014 a 2015.
Klíčová slova: reklamní kampaň; marketingová strategie; marketing; e-shop
Název práce: Marketing strategy of the company ZOOT
Autor(ka) práce: Renčová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Mařík, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with a marketing strategy of the company ZOOT. ZOOT is a Czech e-shop which sells clothes and fashion accessories. This e-shop has also its own branches in the Czech republic, Slovakia and Romania. The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company ZOOT, evaluate its effectiveness and make recommendations for improving current marketing activities. The theoretical part of the bachelor thesis summarizes main theoretical findings about marketing, brands and advertising campaigns. The practical part of the bachelor thesis focuses on the company ZOOT, with an emphasis on its marketing activities. In the last part of the bachelor thesis are the Christmas campaigns of the company from years 2014 and 2015 described. Based on the analysis of current situation of the company, suggestions for improvement of the marketing strategy are proposed.
Klíčová slova: advertising campaign; marketing strategy; marketing; e-shop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 9. 2015
Datum podání práce: 28. 4. 2016
Datum obhajoby: 21. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53840/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: