Marketingová analýza prodeje smartphonů na internetu

Název práce: Marketingová analýza predaja smartphonov na internete
Autor(ka) práce: Kešeľák, Adam
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müller, Štěpán
Oponenti práce: Čajka, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca analyzuje smartphone ako komoditu na trhu výrobkov a služieb. V práci sú predstavené služby internetu, internetovej reklamy, porovnanie marketingového mixu.Cieľom práce je analýza a zhodnotenie českých internetových predajcov, pre ktorých predstavujú smartphony určitú časť ich sortimentu Analyzovaní sú čtyria českí internetoví predajcovia, a to Álza, CZC, Mall a Mironet.V práci sú ďalej porovnávané základné služby, formy podpory predaja, či prebiehajúce marketingové kampane.
Klíčová slova: Marketing; Smartphone; Internet
Název práce: Marketingová analýza prodeje smartphonů na internetu
Autor(ka) práce: Kešeľák, Adam
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müller, Štěpán
Oponenti práce: Čajka, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce analyzuje smartphone jako komoditu na trhu výrobků a služeb .V práci jsou představeny služby internetu , internetové reklamy , porovnání marketingového mixu.Cílem práce je analýza a zhodnocení českých internetových prodejců , pro které představují smartphony určitou část jejich sortimentu. Analyzováni jsou ctyri čeští internetoví prodejci , a to Alza , CZC,Mall a Mironet.V práci jsou dále porovnávány základní služby , formy podpory prodeje a probíhající marketingové kampaně .
Klíčová slova: Internet ; Smartphone; Marketing
Název práce: Marketing analysis of smartphone sales on the internet
Autor(ka) práce: Kešeľák, Adam
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müller, Štěpán
Oponenti práce: Čajka, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The thesis analyzes smartphone as a comodity on the market of goods and services. In thesis are presented services of internet, internet advertising, comparison of marketing mix. The aim of this thesis is analysis and evaluation of czech internet retailers, for which smartphone represents a certain part of their range of goods. In thesis are analyzed four czech retailers-Alza,Mall,CZC and Mironet. In thesis are then compared basic services, forms of sales promotion, or current marketing campaigns of retailers.
Klíčová slova: Marketing; Internet ; Smartphone

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 8. 2015
Datum podání práce: 22. 4. 2016
Datum obhajoby: 2. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53760/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: