Lokalizace Globální Kampaně: Příkladová Studie Durex “Real Feel”

Název práce: Localisation of a Global Brand Campaign: Case Study of Durex “Real Feel”
Autor(ka) práce: Bestová, Dominika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Bahles, Michael
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This bachelor thesis introduces in the beginning the basic theory of marketing and brands. The main topic there is the debate of standartization against local adaptation of marketing activities in the environment of global markets. The practical part then presents a case study of Durex brand, where a centrally developed campaign Real Feel was localized for needs of the United Arabic Emirates market.
Klíčová slova: localization; advertisement; Durex
Název práce: Lokalizace Globální Kampaně: Příkladová Studie Durex “Real Feel”
Autor(ka) práce: Bestová, Dominika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Bahles, Michael
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato bakalářská práce nejprve přibližuje základní teorii marketingu a značek. Hlavním tématem je pak otázka standardizace či lokální adaptace marketingových aktivit v prostředí globálních trhů. Praktická část poté představuje příkladovou studii značky Durex, kdy se centrálně vyvinutá kampaň Real Feel lokalizovala pro potřeby trhu ve Spojených Arabských Emirátech.
Klíčová slova: reklama; lokalizace; Durex

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 5. 2015
Datum podání práce: 1. 5. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53102/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: