Marketingové využití Instagramu

Název práce: Marketingové využitie Instagramu
Autor(ka) práce: Poláková, Lucia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Koubalíková, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto práca sa zaoberá marketingom na sociálnej sieti Instagram. Teoretická časť uvádza základné informácie o Internete, on-line marketingu a sociálnych sieťach, ale najmä je zameraná na Instagram, jeho fungovanie, na firmy využívajúce túto sieť, ale taktiež na úspešné kampane vedené firmami. V praktickej časti uvádzam aktivity firmy Birell na Instagrame a vyhodnocujem ich reklamnú kampaň na tejto sociálnej sieti.
Klíčová slova: marketing; kampaň; sociálne siete; Instagram
Název práce: Marketingové využití Instagramu
Autor(ka) práce: Poláková, Lucia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Koubalíková, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Instagram. Teoretická část uvádí základní informace o Internetu, online marketingu a sociálních sítích, ale především se zaměřuje na Instagram, jeho fungování, na firmy využívající tuto síť, ale taktéž na úspěšné kampaně vedené firmami.V praktické části uvádím aktivity firmy Birell na Instagtamu a vyhodnocuji jejich reklamní kampaň na této sociální síti.
Klíčová slova: kampaň; Instagram; sociální síte; marketing
Název práce: Instagram as a Marketing Tool
Autor(ka) práce: Poláková, Lucia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Koubalíková, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the use of Instagram for marketing purposes. The theoretical part includes basic information about Internet, on-line marketing and social media, but it is mainly focused on Instagram, its principles, on the companies which are using this media and also on successful campaigns on Instagram. The practical part deals with activities of company Birell on Instagram and evaluates their marketing campaign led on this social media.
Klíčová slova: marketing; campaign; Instagram; social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 5. 2015
Datum podání práce: 1. 6. 2016
Datum obhajoby: 3. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53094/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: