Analýza činnosti a marketingové strategie firmy Strašidelná Praha

Název práce: Analýza činnosti a marketingové strategie firmy Strašidelná Praha
Autor(ka) práce: Lengálová, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Hotovcová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje rodinné firmě Strašidelná Praha. Jejím cílem je popsat a zhodnotit činnosti firmy a její marketingovou strategii. První kapitola pojednává o teoretických základech marketingu, jako je marketingový mix či SWOT analýza. Druhá část práce obsahuje základní charakteristiku firmy Strašidelná Praha, popis jejího marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy. Práce obsahuje také analýzu spokojenosti zákazníků, která byla provedena prostřednictvím online dotazníkového šetření. Součástí analýzy spokojenosti byly i případné návrhy na zlepšení služeb, kterými se vedení firmy může inspirovat a případně některé z nich časem zrealizovat.
Klíčová slova: spokojenost zákazníků; SWOT analýza; marketingová strategie; marketingový mix; marketing
Název práce: Activity analysis and marketing strategy of the company Strašidelná Praha
Autor(ka) práce: Lengálová, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Hotovcová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze and assess the operations and marketing strategy of a family company Strašidelná Praha. The first part introduces theoretical background of marketing, such as marketing mix and SWOT analysis. The practical part provides a presentation of company Strašidelná Praha, describes its marketing mix and analyses both external and internal environment through a SWOT analysis. The research part of the thesis analyzed customer satisfaction with the data collected from an online questionnaire. The costumer satisfaction analysis includes suggestions for improvement to inspire the management of the company in future endeavours.
Klíčová slova: marketing mix; marketing; marketing strategy; SWOT analysis; customer satisfaction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 12. 2014
Datum podání práce: 31. 5. 2016
Datum obhajoby: 27. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50455/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: