Návrh vhodné formy prezentace FM zahraničním studentům

Název práce: Návrh vhodné formy prezentace FM zahraničním studentům
Autor(ka) práce: Korandová, Šárka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předložená diplomová práce je zaměřena na cílenou komunikaci a prezentaci nabídky vysoké školy zahraničním studentům. Zabývá se především faktory zahraničních studentů, které ovlivňují proces výběru konkrétní školy nebo fakulty a jejich převodem do obsahu komunikačního sdělení. Diplomová práce by měla na-pomoci účinnému oslovení specifického segmentu zahraničních studentů z vybraných zemí, kteří zvažují účast v programu ERASMUS, tj. výjezd na zahraniční vysokou školu, a jsou tak potenciálními zahraničními studenty Fakulty managementu. Tím by mělo dojít k plnému zapojení Fakulty managementu do programu ERASMUS, kdy by se fakulta měla stát institucí nejen zdrojovou, ale také přijímací. Hlavním cílem práce je navrhnout vhodnou formu a obsah prezentace komplexní nabídky Fakulty managementu pro zahraniční studenty, která bude v souladu s jejich přáními, potřebami a očekáváními. Za účelem dosažení hlavního cíle práce je proveden průzkum mezi zahraničními studenty vybraných partnerských škol Vysoké školy ekonomické v Praze v bakalářském studijním programu. Jeho výstupy jsou využity pro určení hlavních motivů a stimulů pro výjezd do zahraničí a výběr vysoké školy nebo fakulty. Tato zjištění jsou následně transformována do návrhu prezentace v podmínkách Fakulty managementu a města Jindřichův Hradec.
Klíčová slova: marketing vysokoškolských institucí; marketingová komunikace; rozhodovací proces; marketingový výzkum; marketing
Název práce: Proposal Forms of Presentation of Faculty of Management for Foreign Students
Autor(ka) práce: Korandová, Šárka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The presented master thesis is focused on targeted communication and a college`s presentation for exchange students. It mainly deals with factors of foreign students which influence a process of choosing a particular school or faculty and their transfer to the content of the communication messages. The master thesis should help affectively addressing a specific segment of foreign students from chosen countries who are considering participating the ERASMUS programme, i.e. go to study abroad, thus they are potential students of the Faculty of Management (FM). This should lead to the full participation of the Faculty of Management in the ERASMUS programme, where the Faculty of Management would become a received institution, not only the sourced one. The main objective of the presented master thesis is to postulate an appropriate presenation`s form and content of comprehensive offer for foreing students which will be suitable with their wishes, needs and expectations. In order to achieve the main objective is conducted a survey among foreign students of chosen partner universities of University of Economics, Prague (UEP) at bachelor study programme. Its outpust are used to identify the main motives and incentives for decision to study abroad and selection of the host country and the host university or the faculty. These findings are transformed into proposition of the presentation in condition of the Faculty of Management and the town of Jindrichuv Hradec.
Klíčová slova: marketing for higher education; decision process; marketing research; marketing; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2014
Datum podání práce: 24. 4. 2015
Datum obhajoby: 8. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47223/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: