Možnosti uplatnění analytického CRM v podmínkách nadnárodní společnosti

Název práce: Možnosti uplatnění analytického CRM v podmínkách nadnárodní společnosti
Autor(ka) práce: Burkova, Alina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Petrlík, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh na použití aplikace, která umožnuje zpracovávaní velkého množství dat, pro účely segmentaci trhů a následujícího nastavení cílených marketingových kampaní. V teoretické častí jsou vymezeny základní pojmy a principy řízení vztahu se zákazníky, které jsou nezbytné pro pochopení cílů této práce. Dále následuje praktická část, kde jsou na začátku popsány pojmy tykající se řízení marketingových kampaní a segmentací. V poslední části se tyto souhrnné poznatky aplikovány při analýze výstupů z programu BigML.
Klíčová slova: CRM; Shlukování; Data mining; Marketing; Segmentace; Mezinárodní trh
Název práce: The possibilities of application of analytical CRM in the environment of multinational company
Autor(ka) práce: Burkova, Alina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Petrlík, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this bachelor thesis is showing the main advantages of using certain application, which allows to process big data, for market segmentation and for the following process of defining marketing campaigns. The first part of the thesis is dedicated to definition of the main theoretical terms. They are essential for understanding the main goal of the work. The practical part comes after, and firstly presents concepts of campaign management and market segmentation. The last and the main part is showing the application in action. All the knowledge is used for analysis of the output from the program called BigML.
Klíčová slova: Clustering; Data mining; Segmentation; Marketing; CRM; International market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 23. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54585/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: