Motion design v komunikaci televizních stanic

Název práce: Motion design v komunikaci televizních stanic
Autor(ka) práce: Menda, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krist, Antonín
Oponenti práce: Orlová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je zmapovat různé způsoby využití motion designu v komunikaci televizních stanic a popsat specifika tvorby jejich firemních identit. Teoretická část nastiňuje problematiku firemní identity a komunikace prostřednictvím masových médií. Zaměřena je na pojem motion design, a to především v kontextu komunikace televizních stanic. Praktická část analyzuje přístupy a celkové procesy tvorby vizuální identity stanice, a to na třech konkrétních případech: Prima Cool, ČT Art a O2 Sport. Hlavním tématem jsou postupy práce kreativních studií, ty jsou samozřejmě uvedeny v patřičném kontextu vývoje televize, její značky a komunikace. Praktická část je založena na konzultacích s autory těchto vizuálních identit. Postupy jsou následně srovnány a zhodnoceny ve shrnutí a závěru.
Klíčová slova: Prima Cool; firemní komunikace; O2 Sport; motion design; ČT Art; firemní identita; televizní branding; vizuální styl; televizní grafika; motion graphics
Název práce: Motion Design in the communication of TV stations
Autor(ka) práce: Menda, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krist, Antonín
Oponenti práce: Orlová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to analyse different ways of motion design utilization in communication of TV stations and to describe particularities of designing their corporate identities. The theoretical part outlines the topic of corporate identity and communication by means of mass media. The main focus is on the term of motion design mainly in connection with communication of TV stations. The practical part analyses attitudes and complete processes of TV station identity development at three particular cases: Prima Cool, ČT Art and O2 Sport. The central theme is the workflow of creative studios which is given in context of the TV station development, it's branding and communication. The practical part is based upon consultations with authors of the corporate identities. Subsequently, the findings are compared and evaluated in the conclusion.
Klíčová slova: O2 Sport; motion design; motion graphics; television graphics; Prima Cool; television branding; corporate design; ČT Art; corporate identity; corporate communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 3. 2016
Datum podání práce: 4. 5. 2016
Datum obhajoby: 13. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57112/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: