Humor v reklamě

Název práce: Humor v reklamě
Autor(ka) práce: Melounová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Kolářová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce Humor v reklamě se zaměřuje na tvorbu reklamy s použitím emocionálního apelu humoru. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám reklamou, psychologií reklamy, emocemi a emocionálními apely, jež se v reklamě používají, především apelem humoru. Praktická část obsahuje analýzu průzkumu zaměřeného na efektivitu humoru v reklamě, analýzu vybrané reklamní kampaně a výsledky vlastní ankety.
Klíčová slova: reklama; emoce; emocionální apel; humor
Název práce: Humour in advertisement
Autor(ka) práce: Melounová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Kolářová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor Thesis Humour in advertisement is focused on creating humorous advertisements. The Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is about advertisement, psychology of advertisement, emotions and emotional appeals that are used in advertising, primarily appeal humour. The practical part includes analysis of the survey focused on the effectiveness of humour in advertisements, analysis of selected campaign and the results of own survey.
Klíčová slova: emotion; emotional appeal; humour; advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 1. 2016
Datum podání práce: 5. 5. 2016
Datum obhajoby: 8. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55866/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: