Analýza implementace vybraných modulů nástroje ServiceNow s jejich předlohou ve formě souboru nejlepší praxe knižnice ITIL

Název práce: Analýza implementácie vybraných modulov nástroja ServiceNow s ich predlohou vo forme súboru najlepšej praxe knižnice ITIL
Autor(ka) práce: Vacula, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Skála, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca sa zaoberá problematikou odporúčaní najlepšej praxe knižnice ITIL, a ich aplikáciou na nástroji ServiceNow, ktorý je momentálne považovaný za lídra na trhu ITSM. Analýza sa sústreďuje na manažment incidentov, problémov a zmien. Prvá časť práce približuje skúmanú problematiku a poskytuje oproti abstraktným definíciám ITIL-u aj konkrétnejšiu interpretáciu autora. Druhá časť je venovaná porovnaniu výberu z odporúčaní ITIL-u s podobou, v akej sú implementované v nástroji ServiceNow.
Klíčová slova: ITIL; ServiceNow; ITSM; žiadosť o zmenu; problém; incident
Název práce: Analýza implementace vybraných modulů nástroje ServiceNow s jejich předlohou ve formě souboru nejlepší praxe knižnice ITIL
Autor(ka) práce: Vacula, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Skála, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou doporučení nejlepší praxe knižnice ITIL, a jejich aplikací na nástroji ServiceNow, který je momentálně považovaný za lídra na trhu ITSM. Analýza se soustřeďuje na management incidentů, problémů a změn. První část práce přibližuje zkoumanou problematiku a poskytuje oproti abstraktním definicím ITIL-u i konkrétnější interpretaci autora. Druhá část je věnovaná porovnání výběru z doporučení ITIL-u s podobou, v jaké jsou implementované v nástroji ServiceNow.
Klíčová slova: ITIL; ServiceNow; ITSM; incident; problém; žádost o změnu
Název práce: Analysis of the implementation of chosen ServiceNow modules, and their comparison to their model presented by the ITIL library
Autor(ka) práce: Vacula, Filip
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Skála, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis is dedicated to the ServiceNow ITSM tool, and its comparison to ITIL. The main goal is to analyze the differences and similarities between implementation of Incident, Problem and Change Management processes in ServiceNow, and their model presented by the best practice recommendations of the ITIL library.
Klíčová slova: ServiceNow; ITIL; problem; incident; ITSM; request for change

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 1. 2016
Datum podání práce: 5. 5. 2016
Datum obhajoby: 23. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56609/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: