Integrace marketingového a obchodního oddelení v podniku

Název práce: Integrácia marketingového a obchodného oddelenia v podniku
Autor(ka) práce: Mészárosová, Karin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Richter, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá témou Integrácie marketingového a obchodného oddelenia v podniku. Jej hlavnými cieľmi je predstaviť možnosti, ako prepojiť tieto dve oddelenia v spoločnosti a to, aké výhody toto prepojenie môže priniesť. Teoretická časť práce sa venuje definovaniu a vymedzeniu hlavných cieľov marketingu a obchodu a tomu, aké sú rozdiely a prieniky medzi nimi. Praktická časť skúma metódou kvalitatívneho výskumu aktuálne vzťahy, spoluprácu a jednotlivé ciele oboch oddelení v piatich konkrétnych spoločnostiach. Výskum bol robený prostredníctvom individuálnych hĺbkových rozhovorov s manažérmi obchodných a marketingových oddelení. Hlavným prínosom tejto práce je zistiť, ako tieto oddelenia skutočne spolupracujú a že či by spojenie týchto oddelení bolo prínosným pre zlepšenie spolupráce medzi oddeleniami.
Klíčová slova: Marketing; Obchod; Spolupráca; Integrácia
Název práce: Integrace marketingového a obchodního oddelení v podniku
Autor(ka) práce: Mészárosová, Karin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Richter, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaobírá tématem Integrace marketingového a obchodního oddělení v podniku. Jejími hlavními cíli je představit možnosti, jak propojit tyto dvě oddělení v společnosti a to, jaké výhody toto propojení může přinést. Teoretická část práce se věnuje definování a vymezení hlavních cílů v marketingu a obchodě a tomu, jaké jsou rozdíly a průniky mezi nimi. Praktická část zkoumá metodou kvalitativního výzkumu aktuální vztahy, spolupráci a jednotlivé cíle obou oddělení v pěti konkrétních společnostech. Výzkum byl dělaný prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů s manažery obchodních a marketingových oddělení. Hlavním přínosem této práce je zjistit, jak tyto oddělení skutečně spolupracují a jestli by propojení těchto oddělení bylo přínosné pro zlepšení spolupráce mezi odděleními.
Klíčová slova: Obchod; Spolupráce; Marketing; Integrace
Název práce: Integration of marketing and sales departments in the company
Autor(ka) práce: Mészárosová, Karin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Richter, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The Bachelor thesis presents the topic of Integration of marketing and sales department in the company. Its main objectives are to introduce the ways as how to link these two departments in the company and what benefits does this link yield. The theoretical part concerns the definition and specification of the key marketing and sales objectives including the differences and overlaps between them. The practical part examines the current relations by the method of qualitative research as well as the cooperation and individual objectives of both departments at five particular enterprises. The research was administered by the means of individual in depth interviews with managers of sales and marketing departments. The main contribution of this paper is to identify the extent of the cooperation concerning these two departments and to determine whether there will be any positive contribution regarding the improvement of the cooperation between these departments by merging them together.
Klíčová slova: Marketing; Integration; Sales; Collaboration

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 2. 2016
Datum podání práce: 2. 5. 2016
Datum obhajoby: 1. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56180/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: