Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu

Název práce: Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Autor(ka) práce: Horký, Michael
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sova, Martin
Oponenti práce: Čermák, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Abstrakt Cílem této práce je popsat problematiku online marketingu z hlediska jejího praktického využití mezi slevovými portály. V teoretické části jsou definovány pojmy, jejichž pochopení má významný vliv na porozumění zbytku práce a popsány základní nástroje využívané v online marketingu. V praktické části je pak přiblížena situace na trhu slevových portálů a následně jsou analyzovány marketingové aktivity slevových portálů Slevomat.cz, Pepa.cz a Groupon.com. Přínosem práce je poskytnout doporučení pro optimalizaci marketingových aktivit pro analyzované slevové portály a nabídnout souhrn doporučení pro efektivní využití online marketingu pro subjekt zvažující vstup na trh slevových portálů.
Klíčová slova: Analýza marketingových aktivit; Online marketing; PPC; SEO; Slevové portály
Název práce: Analysis of marketing activities of e-shops in a chosen segment
Autor(ka) práce: Horký, Michael
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sova, Martin
Oponenti práce: Čermák, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to describe problems of the online marketing from the perspective of its practical use among daily deal websites. In the theoretical part there are outlined terms, whose understanding bears a significant importance for understanding of the rest of the work and also described key tools that are being used in the online marketing world. The practical section focuses on the situation on the daily deal websites market and subsequently analyses marketing activities of the daily deal websites Slevomat.cz, Pepa.cz and Groupon.com. The contribution of this work is to advise the analysed websites how to optimize their marketing activities and to provide a summary of recommendations on how to effectively apply online marketing tactics for a subject considering entering the market of the daily deal websites.
Klíčová slova: Online marketing; PPC; SEO; Daily deals; Analysis of marketing activities

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2016
Datum podání práce: 30. 5. 2016
Datum obhajoby: 14. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56598/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: