Možnosti orientace spotřebitelských soutěží

Název práce: Možnosti orientace spotřebitelských soutěží
Autor(ka) práce: Havránková, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Nemeškalová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem spotřebitelských soutěží. Stěžejním cílem bakalářské práce je zjistit atraktivitu a potenciál různých typů spotřebitelských soutěží pro spotřebitele a také to, jaký vliv mají na jejich kupní rozhodování. Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části bakalářské práce jsou obsaženy základní pojmy týkající se marketingové komunikace a podpory prodeje, pod kterou spotřebitelské soutěže spadají. Zabývá se také legislativou, která upravuje spotřebitelské soutěže a trendy, se kterými se můžeme v poslední době v této oblasti setkávat. Praktická část se skládá z analýzy sekundárních dat MML-TGI a především z analýzy vlastního dotazníkového šetření, které bylo pro práci stěžejní.
Klíčová slova: spotřebitelská soutěž; podpora prodeje; legislativa spotřebitelských soutěží; MML-TGI
Název práce: Possible orientation of consumer contests
Autor(ka) práce: Havránková, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Nemeškalová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the topic of consumer competitions. The main aim of the thesis is to identify the attractiveness and potential of various types of consumer competitions, it deals also with the impact competitions have on consumers' purchase decisions. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part provides the introduction to basic concepts related to marketing communication and sales support which includes consumer competitions as one of its forms. Moreover this thesis discusses the legislation, which regulates competitions and consumer trends, with which we recently in this sphere meet. The practical part consists of an analysis of secondary data MML-TGI and mainly from the analysis of data acquired from author's own survey, which was crucial for the work.
Klíčová slova: MML-TGI; consumer contest; sales promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 11. 2015
Datum podání práce: 6. 5. 2016
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55243/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: