Marketingová strategie RunCzech

Název práce: Marketingová strategie RunCzech
Autor(ka) práce: Janhuba, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Kuchár, Róbert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií běžeckého seriálu RunCzech a je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků a na srovnání pohledů organizátora závodů a jejich účastníků. Cílem této diplomové práce je zhodnocení dosavadních aktivit v rámci běžeckého seriálu. Práce je rozdělena do šesti dílčích kapitol: Teoretické vymezení marketingu, sportovní marketing, maraton jako sport, marketingová strategie RunCzech, vlastní výzkum a vyhodnocení výzkumu. První část se věnuje charakteristice základních pojmů marketingu, které jsou pro práci nezbytné. Druhá vysvětlí propojení sportu a ekonomie. Třetí kapitola se zabývá vývojem maratonu až do současnosti a ve čtvrtém oddílu dochází k aplikaci nabytých vědomostí na zkoumanou běžeckou ligu RunCzech. Pátá a šestá část se zaměřuje na vysvětlení metodiky a samotné provedení marketingového výzkumu, na který naváže jeho vyhodnocení. Závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a navržená doporučení pro zlepšení marketingových aktivit běžeckého seriálu RunCzech.
Klíčová slova: Marketingová strategie; Běžecký seriál RunCzech; Spokojenost zákazníků
Název práce: Marketing strategy of RunCzech
Autor(ka) práce: Janhuba, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Kuchár, Róbert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Diploma Thesis describes marketing strategy of RunCzech Running League and is focused on the analysis of customer's satisfaction and on comparison of organizer's and customer's opinions. The goal of this Diploma Thesis is to analyze present marketing activities of the Running League. This paper is divided into six parts: Theory of marketing, sports marketing, marathon as sport, marketing strategy of RunCzech, research and evaluation of the research. First part aims at basic characteristics of marketing that are necessary for the paper. Second explains connection between sport and economics. Third part describes development of marathon until the present. The previous knowledges are applied on the Running League in the fourth chapter. Fifth and sixth parts aim at the explanation of the research, implementation and on the evaluation. Conclusion of the thesis includes summary of the research and recommendations for improvements of RunCzech's marketing activities.
Klíčová slova: Running League RunCzech; Marketing strategy; Satisfaction of customers

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2015
Datum podání práce: 30. 5. 2016
Datum obhajoby: 17. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54250/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: