Značka jako životní styl

Název práce: Značka jako životní styl
Autor(ka) práce: Kabíčková, Edita
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Urban, Bohumil
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce shromažďuje informace týkající se konkrétní obchodní značky a jejího působení na českém trhu. Podrobnou analýzou společnosti Quiksilver, její image a marketingové komunikace si práce klade za úkol zjistit, jak důležité je vytvořit kvalitní značku a kam až mohou sahat hranice dnešního marketingu. Součástí práce je analýza image společnosti a marketingových nástrojů, které firma využívá, pomocí studie dostupných dokumentů a dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je zachytit image značky Quiksilver na českém trhu. Závěrem je zhodnoceno aktuální působení značky na zkoumaném trhu a poskytnuty jsou i návrhy ke zlepšení.
Klíčová slova: Image firmy; Psychologie; Quiksilver; Obchodní značka; Marketing
Název práce: The brand as a way of life
Autor(ka) práce: Kabíčková, Edita
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Urban, Bohumil
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis collects the information about concrete trademark and its marketing activities. By using the detailed analysis of Quiksilver Company its image and marketing communication the thesis indicates the importance of building a strong brand and shows how far can marketing goes. It includes analysis of the company´s image and marketing tools used by Quiksilver, through available documents and questionnaire survey. The main objective of this thesis is to capture the image of Quiksilver brandon the Czech market. The final section includes the evaluation of actual actions on the examined market and the provision of suggestions for improvement.
Klíčová slova: Psychology; Marketing; Brand; Corporate image; Quiksilver

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2015
Datum podání práce: 2. 5. 2016
Datum obhajoby: 10. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55348/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: