Mediální obraz kultury v turismu ovlivněný domácími kampaněmi agentury CzechTourism

Název práce: Mediální obraz kultury v turismu ovlivněný domácími kampaněmi agentury CzechTourism
Autor(ka) práce: Horáčková, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tyslová, Irena
Oponenti práce: Dianová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje obrazu české kultury ve vybraných českých periodikách, a to na základě domácích kampaní české centrály cestovního ruchu CzechTourism. V teoretické části práce je definována oblast destinačního managementu, marketingu, médií a činnosti agentury. Kvantitativní obsahová analýza a kvalitativní analýza monitorují, jak jsou výstupy agentury prezentovány veřejnosti prostřednictvím médií. Zjištění, která výzkum přinesl, potvrdila nebo vyvrátila stanovené hypotézy. Jiná výzkumná metoda pak hlouběji zjišťovala způsob informování o českých kulturních hodnotách. Komplexní pohled na problematiku byl završen formulováním seznamu doporučení a návrhů, pomocí nichž by mohl být, doposud nedostatečný a částečně zkreslený, mediální obraz kampaní a aktivit rozšířen a zlepšen.
Klíčová slova: mediální analýza; CzechTourism; turismus; kampaň; kultura
Název práce: The media image of tourism culture influenced by the domestic campaigns of the CzechTourism agency
Autor(ka) práce: Horáčková, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tyslová, Irena
Oponenti práce: Dianová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis is dedicated to the image of the Czech culture represented in a variety of the Czech newspapers. This image is based on the domestic campaigns created by the CzechTourism agency. The theoretical part encompasses the definition of destination management, marketing, media and the activities of the agency. Quantitative content analysis and qualitative analysis research how the agency´s outlets are presented to the public via media. The defined hypotheses are verified or disproved by the conclusions of the research. Another research method is used later on to reconnoitre the way media inform about Czech cultural values. In the end, a complex overview is ended with a list of recommendations and suggestions. Based on the results, the present insufficient and distorted image of the campaigns could be improved and extended possibly.
Klíčová slova: CzechTourism agency; campaign; tourism; media analysis; culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2014
Datum podání práce: 18. 1. 2016
Datum obhajoby: 15. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49749/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: