Tvorba image podniku jako směr zvyšování konkurenceschopnosti

Název práce: Formirovaniye imidzha predpriyatiya kak napravleniye povysheniya yego konkurentosposobnosti
Autor(ka) práce: Chakrian, Andrei
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Velinov, Emil
Oponenti práce: Denisov, Igor
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
Tselyu dannoy bakalavrskoy raboty yavlyayetsya opredeleniye vliyaniya imidzha predpriyatiya na yego konkurentosposobnost a tak zhe provesti analiz tekushchego sostoyaniya imidzha OOO Alyans Distribyushn Kompani i razrabotat meropriyatiya po yego sovershenstvovaniyu. V etoy bakalavrskoy rabote govoritsya o razvitii imidzhelogii v Rossii dano opredeleniye imidzha yego soderzhaniye i vidy. Rasskazyvayetsya o svyazi imidzha i konkurentosposobnosti na predpriyatii. Kak rezultatom formirovaniya imidzha yavlyayetsya rost tsennosti potrebitelya k tovaram i uslugam. V bakalavrskoy rabote prisutstvuyet obshchaya kharakteristika predpriyatiya i analizirovan imidzh OOO Alyans Distribyushn Kompani. Napisany meropriyatiya po uluchsheniyu imidzha i sovety dlya povysheniya konkurentosposobnosti predpriyatiya za schet imidzha.
Klíčová slova: OOO Alyans Distribyushn Kompani; Konkurentosposobnost'; Formirovanie; Imidzh
Název práce: Tvorba image podniku jako směr zvyšování konkurenceschopnosti
Autor(ka) práce: Chakrian, Andrei
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Velinov, Emil
Oponenti práce: Denisov, Igor
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
Cílem této práce je vymezení vlivu image podniku na konkurenceschopnost, a také provést analýzu současného stavu image Alliance distribuční společnosti s.r.o. a rozvíjet opatření ke zlepšení. V této práci budet řečeno o vývoji imageologie v Rusku, definice obrazu, jeho obsah a typy. Bude receno o komunikaci obrazu a konkurenceschopnosti v podniku. Jako růstu hodnoty pro spotřebitele ke zboží a službám je výsledkem tvorby obrazu. V této price je obecná charakteristika podniku a image Alliance distribuční společnosti s.r.o. a je analyzována. Akce pro zlepšení obrazu a rady pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku v důsledku snímku jsou psány.
Klíčová slova: Konkurenceschopnost; Alliance distribuční společnost s.r.o.; Image; Formace
Název práce: Enterprise's Image as an aspect of Comptetitivness Development
Autor(ka) práce: Chakrian, Andrei
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Velinov, Emil
Oponenti práce: Denisov, Igor
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
The purpose of this thesis is definition of influence of image of the enterprise on competitiveness, and also to carry out the analysis of current state of image of LLC Alliance Distribution Company and to develop actions on to improvement. In this thesis it to be told about development of an imageology in Russia, image definition, his contents and types is given. It is told about communication of image and competitiveness at the enterprise. As growth of value of the consumer to goods and services is result of formation of image. At the thesis there is a general characteristic of the enterprise and image of LLC Alliance Distribution Company is analyzed. Actions for improvement of image and councils for increase of competitiveness of the enterprise due to image are written.
Klíčová slova: Competitiveness; Formation; Image; LLC Alliance Distribution Company

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Ekonomika predprijatija i menedžment
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2015
Datum podání práce: 30. 5. 2016
Datum obhajoby: 8. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54662/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: