Návrh online komunikačního plánu vybrané mobilní aplikace

Název práce: Návrh online komunikačního plánu vybrané mobilní aplikace
Autor(ka) práce: Woś, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Motlová, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce s názvem "Návrh online komunikačního plánu vybrané mobilní aplikace" je navrhnout plán online komunikace, která pomůže uvést mobilní aplikaci QuickJOBS na trh. Teoretická část práce shromažďuje a charakterizuje vybrané pojmy z oblasti internetového marketingu, sociálních médií, marketingové komunikace a online komunikačního mixu. V teoretické části je použita metoda komparace informací z dostupných literárních i internetových zdrojů, které souvisejí s vybraným tématem bakalářské práce. Praktická část práce je zaměřena na vytvoření plánu online komunikace, kterému předchází představení mobilní aplikace a situační analýza. Výsledek práce bude aplikován do praxe.
Klíčová slova: online komunikační mix; online marketingová komunikace; komunikační plán; mobilní aplikace
Název práce: Design of online communication plan for a selected mobile application
Autor(ka) práce: Woś, Filip
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Motlová, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis called "Design of online communication plan for a selected mobile application" is to design a plan of online communication, which helps to put a mobile application QuickJOBS on the market. The theoretical part of the thesis collects and specifies chosen terms from the field of digital marketing, social media, marketing communication and online communication mix. A method of comparing information from available literary and online sources, which are related to the selected topic of the bachelor thesis, is used in the theoretical part. The practical part of the thesis is focused on designing the plan of online communication, which is preceded by the introduction of the mobile application and a situation analysis. The result of the thesis will be used in practice.
Klíčová slova: mobile application; communication plan; online marketing communication; online communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 5. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53063/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: