Marketing tabákových výrobků v České republice a jeho budoucnost po legislativních změnách směrnice o tabákových výrobcích v roce 2016

Název práce: Marketing tabákových výrobků v České republice a jeho budoucnost po legislativních změnách směrnice o tabákových výrobcích v roce 2016
Autor(ka) práce: Slavíček, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se detailně zaměřuje na specifika marketingu na trhu cigaret v České republice, který je silně ovlivněn regulací reklamy na tabákové výrobky. Mezi nejnovější přijaté regulace patří směrnice o tabákových výrobcích 2014/40/EU, která nabyde účinnost v červenci 2016 a podstatně ovlivní marketing tabákových výrobků. Diplomová práce mimo jiné také představí legislativní změny obsažené ve směrnici, zjistí jejich dopady na trh tabákových výrobků a navrhne dílčí řešení v jednotlivých částech marketingové mixu tabákových výrobků.
Klíčová slova: Marketing tabákových výrobků; Regulace reklamy ; Směrnice o tabákových výrobcích 2014/40/EU
Název práce: Marketing of tobacco products in Czech Republic and its future after legal changes covered in Tobacco Product Directive in 2016
Autor(ka) práce: Slavíček, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Masters thesis will provide insight into specifics of marketing of tobacco products which is heavily influenced by tobacco advertising regulation. The newest adopted regulation on the European Union level is Tobacco Product Directive 2014/40/EU which comes into force July 2016. The directive will substantiously influence current marketing of tobacco products. Masters thesis will also introduce legal changes covered by the directive, research its possible impacts on the tobacco market and propose new solutions for relevant parts of tobacco marketing mix.
Klíčová slova: Marketing of tobacco products; Advertising regulation ; Tobacco Products directive 2014/40/EU

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 3. 2015
Datum podání práce: 6. 5. 2016
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52628/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: