Sportovní sponzoring vybrané společnosti

Název práce: Sportovní sponzoring vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Matějček, David
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Šesták, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce pojednává o sportovním sponzoringu. První část vymezuje sponzoring v rámci teorie, zejména jeho zařazení v marketingu a marketingové komunikaci. Práce rozděluje sponzoring podle několika druhů a také uvádí cíle sponzoringu a jeho výhody a nevýhody. Druhá část je zaměřena na praktické využití teoretických poznatků ve společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. Cílem práce je analýza sportovního sponzoringu v UniCredit Bank, především pak jeho využití v konkrétních případech. Bakalářská práce obsahuje také vlastní výzkum, jehož cílem je zjistit, jaké je povědomí o této společnosti v oblasti sportovního sponzoringu a ve spojení s konkrétními sponzorovanými subjekty.
Klíčová slova: sponzoring; UEFA; sport; UniCredit Bank
Název práce: Sports sponsorship of a chosen company
Autor(ka) práce: Matějček, David
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Šesták, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor Thesis is about sports sponsorship. The first part defines sponsorship within the theory, especially its inclusion in the marketing and marketing communication. Moreover, it focuses on sponsorship from several types and also outlines the goals, pros and cons of sponsorship. The second part of the Bachelor Thesis concentrates on the usage of sports sponsorship at UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. The Bachelor Thesis goal is to analyse sports sponsorship in the designated company and demonstrate it on particular cases. It also includes the own research with the aim to find out its brand awareness within sports sponsorship and in connection with the sponsored entities.
Klíčová slova: UniCredit Bank; sponsorship; sport; UEFA

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 11. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55806/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: