Podnikatelský plán firmy SOUVENIR SUVENÝR

Název práce: Podnikatelský plán firmy SOUVENIR SUVENÝR
Autor(ka) práce: Diblíková, Marita
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Jana
Oponenti práce: Habrmanová, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu firmy Souvenir Suvenýr a následné zhodnocení životaschopnosti a reálnosti tohoto projektu. Jedná se o vytvoření pěti druhů suvenýrů, které mají současný design a jsou vyrobené za pomoci lokálních výrobců a dodavatelů. Specifikum těchto upomínkových předmětů je, že jsou určeny jak pro cizince, tak pro Čechy. Teoretická část popisuje účel, možné typy a strukturu vlastního podnikatelského plánu. Praktická část představuje samotný podnikatelský záměr a zabývá se vymezením trhu, marketingovým mixem, finanční analýzou a dalšími důležitými faktory, ovlivňujícími životaschopnost firmy Souvenir Suvenýr. V závěru je zhodnocená smysluplnost práce a naplnění Podnikatelského plánu.
Klíčová slova: podnikatelský plán; suvenýry; design; český výrobek
Název práce: Business plan of Souvenir Suvenýr company
Autor(ka) práce: Diblíková, Marita
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Jana
Oponenti práce: Habrmanová, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main purpose of this bachelor thesis is creating a business plan for a company called Souvenir Suvenýr with a viability analysis and an evaluation of practicability of the project. The business plan covers producing five types of souvenirs designed in a contemporary design and made by local producers and suppliers. The specific thing about these souvenirs is that they are suitable either for tourists and local people. The theoretical part of the work describes the purpose, possible options and a structure of the business plan. The practical part introduces the business plan itself and focuses on market definition, marketing mix, financial analysis and other important factors influencing the viability of the company Souvenir Suvenýr. The conclusion evaluates the meaningfulness of the work done and fulfillment of the business plan.
Klíčová slova: souvenirs; design; czech product; business plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 2. 2016
Datum podání práce: 13. 5. 2016
Datum obhajoby: 16. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56125/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: