Analýza a návrh marketingové komunikace startupu CleanMyPlace
Název práce: | The Analysis and suggested marketing communication for CleanMySpace start-up company |
---|---|
Autor(ka) práce: | Tolstykh, Anastasiia |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Kolouchová, Daniela |
Oponenti práce: | Machek, Martin |
Jazyk práce: | English |
Abstrakt: | This bachelor thesis is focused on the proposal of marketing communication for new start-up company CleanMyPlace, the winner of VŠE Exports 2015, aimed at increase of
its brand awareness and improvement of existing marketing strategies and tactics. The theoretical part is devoted to marketing tools, most improtantly to marketing online communication, as soon as this brand provides its services via internet. In the practical part are defined and analysed the current marketing communication. The following practical part of the thesis presents the performed questionnaire and discovered results. In the final part are proposed particular solutions and recommendations aimed at improvement of the offered services and a suggested marketing communication for the purpose of increaing the brand awareness. |
Klíčová slova: | start-up marketing; online marketing; marketing communication mix; marketing mix; CleanMyPlace.cz; service marketing mix |
Název práce: | Analýza a návrh marketingové komunikace startupu CleanMyPlace |
---|---|
Autor(ka) práce: | Tolstykh, Anastasiia |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Kolouchová, Daniela |
Oponenti práce: | Machek, Martin |
Jazyk práce: | English |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro nový start-up CleanMyPlace, vítěz VŠE Xport soutěže roku 2015, jehož cílem je zvýšení
povědomí o značce a zlepšování stávajících marketingové strategie a taktiky. Teoretická část je věnována marketingovým nástrojům, zejména online komunikaci, jelikož tato společnost poskytuje své služby přes internet. V praktické části jsou definovány a analyzovány aktuální marketingové komunikace. Následující praktická část práce prezentuje dotazník a zjišťuje výsledky. V závěrečné části jsou navržena konkrétní řešení a doporučení zaměřená na zlepšení poskytovaných služeb a doporučenou marketingové komunikace za účelem zvýšení povědomí o značce. |
Klíčová slova: | marketingový mix; CleanMyPlace.cz; start-up marketing; internetový marketing; marketing služeb; marketingová komunikace |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Corporate Finance and Management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra marketingu |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 29. 1. 2016 |
---|---|
Datum podání práce: | 9. 5. 2016 |
Datum obhajoby: | 1. 6. 2016 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/55930/podrobnosti |