Analýza a návrh marketingové komunikace startupu CleanMyPlace

Název práce: The Analysis and suggested marketing communication for CleanMySpace start-up company
Autor(ka) práce: Tolstykh, Anastasiia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on the proposal of marketing communication for new start-up company CleanMyPlace, the winner of VŠE Exports 2015, aimed at increase of its brand awareness and improvement of existing marketing strategies and tactics. The theoretical part is devoted to marketing tools, most improtantly to marketing online communication, as soon as this brand provides its services via internet. In the practical part are defined and analysed the current marketing communication. The following practical part of the thesis presents the performed questionnaire and discovered results. In the final part are proposed particular solutions and recommendations aimed at improvement of the offered services and a suggested marketing communication for the purpose of increaing the brand awareness.
Klíčová slova: start-up marketing; online marketing; marketing communication mix; marketing mix; CleanMyPlace.cz; service marketing mix
Název práce: Analýza a návrh marketingové komunikace startupu CleanMyPlace
Autor(ka) práce: Tolstykh, Anastasiia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro nový start-up CleanMyPlace, vítěz VŠE Xport soutěže roku 2015, jehož cílem je zvýšení povědomí o značce a zlepšování stávajících marketingové strategie a taktiky. Teoretická část je věnována marketingovým nástrojům, zejména online komunikaci, jelikož tato společnost poskytuje své služby přes internet. V praktické části jsou definovány a analyzovány aktuální marketingové komunikace. Následující praktická část práce prezentuje dotazník a zjišťuje výsledky. V závěrečné části jsou navržena konkrétní řešení a doporučení zaměřená na zlepšení poskytovaných služeb a doporučenou marketingové komunikace za účelem zvýšení povědomí o značce.
Klíčová slova: marketingový mix; CleanMyPlace.cz; start-up marketing; internetový marketing; marketing služeb; marketingová komunikace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Corporate Finance and Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 1. 2016
Datum podání práce: 9. 5. 2016
Datum obhajoby: 1. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55930/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: