Analýza marketingové komunikace Nadačního fondu J&T

Název práce: Analýza marketingové komunikace Nadačního fondu J&T
Autor(ka) práce: Šťastná, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci neziskových organizací se zaměřením na nadace a nadační fondy, na příkladu Nadačního fondu J&T. Práce vyhodnocuje komunikační nástroje používané fondem a navrhuje doporučení pro lepší využití marketingových nástrojů s dlouhodobým výhledem. V první části je přiblížena teorie neziskového sektoru se zaměřením na nadace a nadační fondy. V druhé polovině teoretické části je zpracována problematika marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace a specifika marketingové komunikace v nadačních fondech. Praktická část je věnována Nadačnímu fondu J&T, jeho historii, obecné charakteristice a marketingové komunikaci. Součástí praktické části je i vlastní dotazníkové šetření, které hodnotí povědomí o nadačním fondu mezi studenty Vysoké školy ekonomické v Praze.
Klíčová slova: Nadacni fond J&T; marketing; marketingova komunikace; neziskova organizace; nadace; nadacni fond
Název práce: Marketing communication analysis in Foundation Fund J&T
Autor(ka) práce: Šťastná, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of non-profit organizations focusing on foundations and foundation funds with the example of the Foundation Fund J&T. In the theoretical part the thesis outlines the theory of the non-profit sector with emphasis on foundations and foundation funds. The second half of the theoretical part focuses on the theory of marketing, marketing mix and marketing communications and marketing specifics again in foundation funds. The practical part is devoted to a specific example Foundation Fund J&T, its history, general characteristics and marketing communication. The practical part also includes its own survey, which assesses the awareness of the Foundation among students of the University of Economics in Prague.
Klíčová slova: Foundation fund J&T; marketing; marketing communication; non-profit organization; foundation; foundation fund

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 1. 2016
Datum podání práce: 16. 5. 2016
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55918/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: