Zvyšování efektivnosti crowdfundingových kampaní

Název práce: Increasing the effectiveness of crowdfunding campaigns
Autor(ka) práce: Kalaš, Robert
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lukeš, Martin
Oponenti práce: Svobodová, Ivana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze crowdfunding campaigns on Kickstarter, and contribute towards increasing the effectiveness of such campaigns, as most campaigns are unsuccessful. The theoretical part will focus on defining crowdfunding as the new phenomena of capital distribution and compared with other forms of financing new ideas. The empirical part focuses on a paired comparison analysis of campaigns from two various locations and three industries in total. Factores affecting the successfulness are analyzed and a pattern which would help towards solving the initial problem is looked for. The aim of the thesis was fulfilled by giving recommendations which have an impact on the success rate.
Klíčová slova: Crowdfunding; Start-up; Kickstarter; Capital investment
Název práce: Zvyšování efektivnosti crowdfundingových kampaní
Autor(ka) práce: Kalaš, Robert
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lukeš, Martin
Oponenti práce: Svobodová, Ivana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat kampaně hromadného financování z platformy Kickstarter, a přispět k zefektivnění výkonnosti, neboť většina kampaní je neúspěšných. V teoretické části se zaměřují na vymezení pojmu crowdfunding a představuji celé odvětví hromadného financování ve srovnání s typickými formami financování nových podnikatelských nápadů. Naopak v empirické části metodou porovnání se zaměřuji kampaně ze dvou geografických lokací a různých odvětví. Faktory které ovlivňují úspěšnost kampaní jsou analyzovány a vzor, který by vedl k zvýšení úspěšnosti je hledán. Cíl diplomové práce byl naplněn tím, že byly nalazeny vzory, které mají vliv na úspěšnost a při jejich dodržení se úspěsnost kampaní zvýší.
Klíčová slova: Crowdfunding; Start-up; Kickstarter; Investice

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 1. 2016
Datum podání práce: 13. 5. 2016
Datum obhajoby: 9. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55899/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: