Ocenění podniku Český porcelán a.s

Název práce: Ocenění podniku Český porcelán a.s
Autor(ka) práce: Hlava, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Smrčka, Luboš
Oponenti práce: Schönfeld, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je stanovení tržní hodnoty obchodního závodu Český porcelán, a.s. k datu ocenění 31. 12. 2014, za účelem prodeje společnosti průměrnému investorovi na trhu. Samotná práce je rozdělena do dvou hlavních části. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů, popisem postupu a metod využívaných pro oceňování společností. V praktické části jsou tyto informace aplikovány do praxe. Nejprve je zde představena samotná společnost, pomocí finanční analýzy je zhodnoceno její finanční zdraví a úkolem strategické analýzy je stanovit její potenciál v rámci odvětví. Následuje sestavení generátorů hodnoty a finančního plánu, které vyústí v ocenění Českého porcelánu, a.s. pomocí DCF Entity.
Klíčová slova: Tržní hodnota; DCF Entity; Strategická analýza; Finanční analýza
Název práce: The valuation of Český porcelán, a.s
Autor(ka) práce: Hlava, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Smrčka, Luboš
Oponenti práce: Schönfeld, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is the determination of market value for Český porcelán, a.s. to the date of December 31, 2014 for the purpose of sale for average investor on the market. The thesis is divided into two main parts. Theoretical part is focused on definition of main terms, explaining of process and methods used for the company valuation. This is followed by a practical part, where are these information applied in practice. It contains of financial analysis, which is evaluating financial health, strategic analysis defining its position on the market. After analysis is drawn up the financial plan, which leads into valuation of Český porcelán, a.s. using DCF Entity.
Klíčová slova: Strategic analysis; Financial analysis; Market value; DCF Entity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2015
Datum podání práce: 30. 5. 2016
Datum obhajoby: 17. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55398/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: