Marketing obchodní společnosti

Název práce: Marketing obchodní společnosti
Autor(ka) práce: Zelenka, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Adrián, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat marketing obchodní firmy Eljets.r.o. V teoretické části jsou definovány jednotlivé metody, které slouží ke správnému postupování při analýze vnějšího prostředí společnosti na cílovém trhu. Dále zde nalezneme informace o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a typech konkurenčních strategií. Na základě těchto poznatků vznikla praktická část práce, která nejprve zkoumá současný marketing a postavení firmy Eljet s.r.o. na českém trhu. Následně jsou zde stanoveny nové záměry a plány marketingové propagace do budoucna. Některé závěry provedených analýz vedly k myšlenkám, které byly okamžitě reálně uplatněny v praxi, což výrazně pomohlo ke zlepšení stavu firmy. Návrhy nových marketingových aktivit se staly reálnými plány do budoucna.
Klíčová slova: Porterův model pěti sil; Marketingový mix; Situační analýza; Marketing; PESTLE analýza; Marketingová strategie
Název práce: Marketing of a trading company
Autor(ka) práce: Zelenka, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Adrián, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyse the marketing activities of the company Eljet s.r.o. The theoretical part defines methods used for correct external environment analysis of a target market. This part also provides information on the marketing mix instruments and the types of competitive strategies. The practical part, which is based on the conclusions from the theoretical part, describes the current marketing activities of the Eljet company and its current position on the Czech market. Based on that, the goals and plans for future marketing promotion are established. Some of the conclusions of the analysis led to specific steps, which helped to improve the situation of the company. Proposals of new marketing activities have become the real future plans.
Klíčová slova: Marketing strategy; Porter's five forces analysis; PESTLE; Situation analysis; Marketing; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 15. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54820/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: