RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky

Název práce: RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky
Autor(ka) práce: Králíček, Pavel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Kubátová, Eliška
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá RFM analýzou a jejím využití ve vztahovém marketingu v online prostředí. Zasazuje RFM analýzu do kontextu marketingového mixu i historického vývoje marketingových koncepcí. Cílem práce je sestavení RFM modelu a jeho aplikace na e-mailovou komunikaci se zákazníky e-shopu. Práce popisuje rozeslání e-mailové kampaně a vyhodnocení jejích výsledků z hlediska předpokladů RFM analýzy. Měla by sloužit jako doklad snadnosti aplikace RFM analýzy na zákaznickou bázi a případně jako podklad pro další směr marketingového výzkumu.
Klíčová slova: e-mailing; vztahový marketing; segmentace zákazníků; CLV; RFM analýza
Název práce: RFM analysis of an e-commerce store selling men's accesories
Autor(ka) práce: Králíček, Pavel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Kubátová, Eliška
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis focuses on a RFM analysis and its usage in relationship marketing in the online world. It puts RFM analysis in the context of a marketing mix and also the historical development of marketing conceptions. The goal of this thesis is the construction of an RFM model and its application on e-mail communication with the customers of the e-commerce store. This thesis describes the sending of an e-mail campaign and evaluation of its result from the RFM assumptions point of view. It should serve as a proof of the relative ease of application of RFM analysis on a customer base and alternatively as a basis for a future marketing research.
Klíčová slova: CLV; RFM analysis; email marketing; relationship marketing; customer segmentation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 1. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54620/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: