Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop

Název práce: Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Autor(ka) práce: Frank, Štěpán
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Paulíček, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá novými trendy z obsahového hlediska v direct marketingu a jejich implementaci na konkrétní e-shop. Její hlavní část je věnována jednotlivým nástrojům direct marketingu, neboť právě skrze nástroje lze oslovit zákazníky. Cílem této práce je především použití trendů a následné ověření jejich funkčnosti a efektivity z hlediska možnosti zvýšení zisku nebo návštěvnosti. Teoretická část se zabývá zařazením direct marketingu v disciplíně marketingové komunikace a jeho důkladnějšímu popisu. Především jsou popsány jednotlivé nástroje a trendy. V praktické části je prezentován průběh vytváření kampaní a jejich vyhodnocení. Z průběhu a vyhodnocení vyplývá, že použití trendů mělo vliv na výsledky. Na základě těchto pozorování jsou provozovateli podána doporučení do budoucnosti.
Klíčová slova: direct marketing; marketingová kampaň; nové trendy; Marketingová komunikace
Název práce: New trends in direct marketing and application on a specific e-shop
Autor(ka) práce: Frank, Štěpán
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Paulíček, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with new trends from a content point of view of direct marketing and implementation to the specific e-shop. Its main part is dedicated to individual tools of direct marketing, because through those tools can company reach customers. The aim of this work is the use of trends and subsequent verification of their functionality and efficiency in terms of the possibilities of increasing profit or attendance. The theoretical part deals with the inclusion of direct marketing in the discipline of marketing communications and its depth description. Especially describes the individual tools and trends. In the practical part is presented proces of the campaign creation and evaluation. The process and assessment shows that the use of the trends affected the results. Based on these observations were made recommendations for the future to the owner.
Klíčová slova: new trends; Marketing communication; direct marketing; marketing campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54583/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: