Osobnost značky v prostředí sociálních sítí

Název práce: Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Autor(ka) práce: Kučerová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit, jak firmy působící v oblasti FMCG respektují při propagaci na sociálních sítích osobnost své značky a zda je v souladu s jejich komunikací v jiných typech médií. Dílčím cílem je posoudit, jak se názory různých marketingových odborníků na tuto problematiku odlišují. Teoretická část je zpracována na základě sekundárních zdrojů informací, především odborných publikací. V praktické části jsou shrnuty poznatky z kvantitativní obsahové analýzy a expertních rozhovorů se zaměstnanci jednotlivých firem, na jejichž základě je v závěru práce uvedeno shrnutí a navrženo možné vylepšení.
Klíčová slova: Brand; Osobnost značky; Identita značky
Název práce: Brand Personality in a Social Networking Environment
Autor(ka) práce: Kučerová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of the thesis is to evaluate how FMCG companies respect the personality of the brand during promotion on social networks, and whether it is consistent with their communication in other types of media. The partial aim is to assess how opinions of marketing experts are different. The theoretical part is prepared on the basis of secondary sources of information, especially professional publications. The practical part summarizes the findings from quantitative content analysis and expert interviews with employees of companies. Based on these interviews a summary and suggested possible improvements is in the conclusion of the thesis.
Klíčová slova: Brand; Brand Identity; Brand Personality

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 5. 2015
Datum podání práce: 1. 1. 2016
Datum obhajoby: 14. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53200/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: