Analýza a zhodnocení lokální marketingové kampaně "Vyrobené na Slovensku"

Název práce: Analýza a zhodnocení lokální marketingové kampaně "Vyrobené na Slovensku"
Autor(ka) práce: Šmotková, Vendula
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Tatičová, Lucia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá lokální marketingovou kampaní Vyrobené na Slovensku, mezinárodní farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline s.r.o. Primárním cílem práce je komplexní analýza a zhodnocení úspěšnosti vybrané kampaně, která byla vytvořena lokálně pro slovenský trh. Práce je rozdělena do několika na sebe navazujících celků, kdy teoretická část je věnována poznatkům z marketingové komunikace, komunikačnímu mixu a hodnocení efektivity marketingových kampaní. Následuje kapitola o problematice lokálních a globálních kampaní v souvislosti s marketingovou komunikací. V praktické části je pak představena společnost GSK s.r.o. a marketingová kampaň Vyrobené na Slovensku, kdy převážná část je zaměřena na jednotlivé fáze její přípravy a samotnou realizaci. V poslední části je pak zhodnocena úspěšnost a efektivita kampaně na základě získaných prodejních dat a výsledků spotřebitelské promoce. Závěrem jsou shrnuty zjištěné skutečnosti a navržena doporučení pro tvorbu následujících obdobných marketingových kampaní společnosti GSK.
Klíčová slova: Vyrobené na Slovensku; Analýza marketingové kampaně; lokální kampaň; marketingová komunikace; GSK
Název práce: Analysis of local marketing campaign Made in Slovakia
Autor(ka) práce: Šmotková, Vendula
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Tatičová, Lucia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis focuses on local marketing campaign Made in Slovakia, created by international pharmaceutical company GlaxoSmithKline Ltd. The primary aim of this paper is to analyze a evaluate success of the campaign, which was created locally for the Slovak market. This paper is divided into several parts. The theoretical part deals with marketing communication, communication mix and evaluating of the effectiveness of marketing campaigns. The following chapter is focused on the issue of local and global marketing campaigns in connection with marketing communication. The practical part then introduces company GSK Ltd. and marketing campaign Made in Slovakia. The major part describes several phases of its preparation and implementation. Next section is devoted to the success and effectiveness of the campaign, based on sales data and the results of consumer promotion. The final chapter summarizes the key results and solutions of improving this area, especially for creating new GSK marketing campaigns.
Klíčová slova: GSK; Made in Slovakia; local campaign; marketing communication; Analysis of marketing campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2015
Datum podání práce: 20. 5. 2016
Datum obhajoby: 15. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53336/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: