Optimalizace věrnostního programu společnosti Triola a.s

Název práce: Optimization of Triola Plc. Loyalty Programme
Autor(ka) práce: Wachtlová, Dominika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Dohnal, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this thesis is to suggest optimizations for Triola Plc. loyalty program based on theoretical understanding of loyalty and its role in success of a company, as well as numer-ous practical analyses. The thesis is divided into two main parts. The first part overviews the theoretical knowledge about consumer loyalty and how loyalty program can be an ef-fective tool in building said loyalty. The second part is formed of variety of practical anal-yses, including analysis of Triola sales data, data mining analysis using MML-TGI data ana-lyser, consumer survey and lastly benchmarking analysis. The last chapter is a synthesis of the theoretical and practical parts and suggest recommendations for Triola loyalty program based on the insights gathered throughout the whole thesis.
Klíčová slova: customer loyalty; loyalty programs; consumer satisfaction; loyalty program optimization
Název práce: Optimalizace věrnostního programu společnosti Triola a.s
Autor(ka) práce: Wachtlová, Dominika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Dohnal, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této práce je navrhnout optimalizaci pro věrnostní program společnosti Triola. Návrhy pro optimalizaci vychází jak z teoretického porozumění tématu věrnosti, tak z řady praktických analýz. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je přehledem teoretických poznatků o věrnosti spotřebitelů a nastiňuje jak tato věrnost může být kultivována pomocí věrnostních programů. Druhá část je tvořena řadou praktických analýz, včetně analýzy prodejních dat Trioly, analýzy dat z MML-TGI, spotřebitelského průzkumu a nakonec srovnání s jinými věrnostními programy na českém trhu. Poslední kapitola je syntézou teoretické a praktické části a navrhuje doporučení pro Triola Klub na základě poznatků shromážděných v průběhu celé práce.
Klíčová slova: spotřebitelská věrnost; věrnostní program; spokojenost spotřebitele; optimalizace věrnostního programu

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 7. 2015
Datum podání práce: 2. 5. 2016
Datum obhajoby: 9. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53643/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: