Коммуникационная политика компании в условиях рыночной экономики

Název práce: Kommunikatsionnaya politika kompanii v usloviyakh rynochnoy ekonomiki
Autor(ka) práce: Dzhelomanov, Roman
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Boháček, Jiří
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
Predmetom bakalavrskoy raboty yavlyayetsya kommunikatsionnaya politika ZAO Al'batros. Tsel'yu raboty yavlyayetsya analiz kommunikatsionnoy politiki kompanii v usloviyakh rynochnoy ekonomiki. Kompaniya Al'batros krupnaya proizvodstvennaya kompaniya, osnovannaya v 1994 goda, osnovnymi vidami deyatel'nosti kotoroy yavlyayetsya razrabotka i realizatsiya datchikov i izmeritel'nykh priborov dlya neftegazovoy otrasli. V pervoy glave raboty raskryty teoreticheskiye aspekty kommunikatsionnoy politiki predpriyatiya. Vtoraya glava vklyuchayet opisaniye kompanii i yeye deyatel'nosti i model' tekushchego sostoyaniya kommunikatsiy v kompanii. V tret'yey glave opisyvayetsya kommunikatsionnaya model' budushcheye sostoyaniye i rekomendatsii kompanii.
Klíčová slova: kommunikatsionnaya politika; ZAO Al'batros; kommunikatsii
Název práce: Коммуникационная политика компании в условиях рыночной экономики
Autor(ka) práce: Dzhelomanov, Roman
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Boháček, Jiří
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce je komunikační politika "Albatros" JSC. Cílem je analyzovat komunikaci Společnost politika v tržním hospodářství. společnost "Albatros" velké výrobní společnost, která byla založena v roce 1994 rok, hlavní činností je rozvíjet a realizace čidel a měřicí přístroje pro ropy a zemního plynu průmyslu. V první kapitole teoretické aspekty popsaného komunikační politiku podniku. Druhá kapitola obsahuje popis společnosti a jejích aktivit a model "Aktuální stav" ve firmě komunikací. Ve třetí kapitole komunikační model popisuje "budoucího stavu" a firemních doporučení.
Klíčová slova: komunikační politika; "Albatros"; komunikace
Název práce: Communication policy of the company in a market economy
Autor(ka) práce: Dzhelomanov, Roman
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Boháček, Jiří
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
The Subject Matter of my bachelor thesis is the communication policy of Albatros, LLC (located in Moscow, Nemchinova Street, 12). The Objective is to analyze the communication policy of the company in a market economy. Founded in 1994 the company of Albatros is a large manufacturing company, whose activity is aimed at developing and implementing sensor and measuring equipment for oil and gas industry. The 1st chapter discloses theoretical aspects of communication policy of the enterprise. The 2nd chapter includes description of the company and its activities, and also present state communication model in the company. The 3d chapter describes the future state communication mode and the recommendations for the company.
Klíčová slova: Albatros LLC; communication policy; communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Ekonomika predprijatija i menedžment
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2015
Datum podání práce: 15. 5. 2016
Datum obhajoby: 16. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57692/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: