Hodnocení kvality učebnic ekonomiky na středních školách

Název práce: Hodnocení kvality učebnic ekonomiky na středních školách
Autor(ka) práce: Matyásková, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krpálková Krelová, Katarína
Oponenti práce: Králová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se týká problematiky tvorby a kvality učebnic ekonomiky na středních školách a pokus o vytvoření prototypu multimediální elektronické verze učebnice, která doplní nedostatky kritizované publikace v této bakalářské práci. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, je zaměřena na současný stav problematiky kvality učebnic a na autory, kteří se tímto tématem zabývají a iniciují výzkum dotýkající se efektivity učebnic ekonomie. Druhá, taktéž teoretická část, se už pak zaměřuje na analýzu vybrané učebnice, podle zvoleného kritéria. Na základě obou teoretických částí je pak vypracován prototyp multimediální elektronické učebnice, která se snaží nejen vyjít z kritiky uvedených učebnic a splnit efektivně vzdělávací cíle, ale zároveň být ukázkou moderních didaktických pomůcek.
Klíčová slova: interaktivní učebnice; učebnice; didaktické prostředky
Název práce: The evaluation of economics textbooks quality in secindary education
Autor(ka) práce: Matyásková, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krpálková Krelová, Katarína
Oponenti práce: Králová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis is focused on the distribution and quality of economical textbooks in secondary education and therefore of making new electronic multimedia prototype which will help to fulfill the educational goal and will be developed from mistakes in publication that is mentioned in my bachelor thesis. The thesis is divided in three parts. First, theoretical part is focused on the current situation of textbook publications and their authors who started their own research. The second, also theoretical part is focused on analyzing chosen textbook according to chosen criterias. Based on both theoreretical parts, new multimedia electronic textbook prototype will be developed, which will try to implement multimedia and learn from negative aspects of current textbook while fullfiling the educational goal and purpose of didactical tools.
Klíčová slova: interactive textbook; textbook; didactic tools

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Učitelství praktického vyučování v ekonomickém vzdělávání
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra didaktiky ekonomických předmětů

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 1. 2016
Datum podání práce: 23. 5. 2016
Datum obhajoby: 8. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57765/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: