Propagační projekt vybrané sportovní akce

Název práce: Propagační projekt vybrané sportovní akce
Autor(ka) práce: Šikolová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje postup stanovení propagačního projektu Mistrovství světa v klasickém lyžování 2009 pro předem zvolenou cílovou skupinu. Práce je pojata jako dopuručení nebo návod pro sestavení propagačního projektu pro podobné akce. Práce je vypracována po jednotlivých bodech propagačního projektu, tj. cíl, cílová skupina, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V práci je použit dotazníkový výzkum.
Klíčová slova: dotazník; mistrovství světa; propagační projekt; propagace
Název práce: Advertising campaign of chosen sports event
Autor(ka) práce: Šikolová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 1. 2008
Datum podání práce: 8. 1. 2008
Datum obhajoby: 21. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7830/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: