Adaptace marketingove strategie LGI pro český trh

Název práce: Adaptation of LGI's marketing strategy to the Czech market
Autor(ka) práce: Halfar, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Radová, Jarmila
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The main goal of the thesis is to develop a specific proposition for adaptation of LGI Czechia's marketing strategy with respect to its current position on the Czech market. The first part of the thesis offers indispensable theoretical knowledge of marketing theory and financial analysis. These theoretical foundations are practically applied in the second part of the thesis, which begins with introduction of LGI Czechia, analysis of its marketing strategy and marketing environment as well as its internal predispositions. Based on particular findings the thesis summarizes key marketing areas suitable for improvement. Next part focuses on the adaptation of marketing strategy as it captures problematic areas and develops specific marketing solutions for improvement. Additionally the thesis also offers basic financial analysis of LGI Czechia in comparison with its competitor Kühne + Nagel.
Klíčová slova: marketing; adaptation; Czech market
Název práce: Adaptace marketingove strategie LGI pro český trh
Autor(ka) práce: Halfar, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Radová, Jarmila
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je zpracování konkrétního návrhu ke změně dosavadní marketingové strategie firmy LGI Czechia, který bude vycházet z aktuálního postavení firmy na českém trhu. První část práce poskytuje teoretické základy marketingové teorie a finanční analýzy, které jsou následně prakticky aplikovány ve druhé části práce. Praktická část úvodem nabízí představení firmy LGI Czechia. Následuje analýza současné marketingové strategie, marketingového prostředí a vnitropodnikové charakteristiky. Výstupy z jednotlivých analýz následně slouží k identifikaci problémů, vycházejících z aktuálního postavení LGI Czechia na českém trhu. V další části se práce zaměřuje na vytvoření konkrétních marketingových návrhů, které povedou k vylepšení jednotlivých problémových oblastí. Poslední kapitola je věnována finanční analýze firmy LGI Czechia a zároveň nabízí praktické srovnání výstupu s konkurenční firmou Kühne + Nagel.
Klíčová slova: marketing; adaptace; český trh

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Bankovnictví a pojišťovnictví
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra bankovnictví a pojišťovnictví

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2014
Datum podání práce: 20. 4. 2015
Datum obhajoby: 15. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50575/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: