Monitoring prodejní plochy

Název práce: Monitoring prodejní plochy
Autor(ka) práce: Bartůněk, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hebák, Petr
Oponenti práce: Rosendorfská, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce je zaměřena na představení speciálního typu marketingového výzkumu, jeho jednotlivých specifikací a následně i využití dat, získaných těmito výzkumy, v praxi. Práce obsahuje konkrétní příklady jednotlivých typů výzkumů s reálnými daty, technické a metodické řešení sběru dat společnosti Ipsos Tambor s.r.o., možnosti využití statistických analýz.
Klíčová slova: -
Název práce: Monitoring of utilization of selling space
Autor(ka) práce: Bartůněk, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hebák, Petr
Oponenti práce: Rosendorfská, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Kvantitativní metody v ekonomice/Statistické a pojistné inženýrství
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra statistiky a pravděpodobnosti

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2007
Datum podání práce: 1. 6. 2007
Datum obhajoby: 7. 2. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7846/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: