Online marketingové nástroje a jejich efektivita

Název práce: Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Autor(ka) práce: Lesný, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce zkoumá základní nástroje internetového marketingu, nástroje vlastních webových stránek a nástroje internetové reklamy. Vzhledem k vysoké významnosti internetu a internetového marketingu se objevuje otázka, jaký přínos a jakou efektivitu mají nástroje internetového marketingu. Tato práce na vzorku nástrojů porovnává přínos a efektivitu nástrojů internetového marketingu na základě oborových metrik a ukazatele Return On Investment. Výzkum zahrnoval celkem 10 aplikovaných nástrojů internetového marketingu z celkem 12 popsaných nástrojů v teoretické rešerši. Práce prokázala, že různé nástroje internetového marketingu mají různý přínos i různou efektivitu, přičemž způsob zkoumání se může lišit v závislosti na charakteru nástroje.
Klíčová slova: přínos; nástroje; marketing; internet; reklama; efektivita
Název práce: Online Marketing Tools and their Effectiveness
Autor(ka) práce: Lesný, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with internet marketing tools, the tools of own web pages and the tools of internet advertising. In connection with growing importance of internet marketing arises question how effective are internet marketing tools and what are their benefits. This thesis compares benefits and effectiveness to a sample of internet marketing tools based on the branch metrics and based on a Return On Investment. The research includes 10 apllied tools of internet marketing from 12 described in a theoretical part. The thesis showes different effectivity and benefits for a different internet marketing tools while the method of the research could be also different according to the specific internet marketing tool.
Klíčová slova: effectiveness; benefits; tools; marketing; internet; advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2012
Datum podání práce: 30. 6. 2016
Datum obhajoby: 1. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38002/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: