Strategie německých firem na českém pracovním trhu při získávání nových pracovníků a návrhy pro její zlepšení

Název práce: Strategie německých firem na českém pracovním trhu při získávání nových pracovníků a návrhy pro její zlepšení
Autor(ka) práce: Brych, Jaroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá komunikací německých firem, působících na českém pracovním trhu, rozborem jejich strategie v komunikaci při získávání nových pracovních sil a následným návrhem pro její zlepšení. První kapitola se zaměřuje na popis termínu lidské zdroje a jejich řízení a personální marketing uvnitř a vně firmy. Navazuje kapitola o vývoji česko-německých vztahů po roce 1989, politice zaměstnanosti České republiky a strategickém plánu Evropa 2020. Ve třetí kapitole jsou prezentovány výstupy z dotazníkového šetření mezi německými firmami, působícími na českém trhu. Poslední kapitola obsahuje návrhy změn ve strategii firem, plynoucí z dotazníkového šetření.
Klíčová slova: Marketing; Marketingová komunikace na pracovním trhu; Pracovní trh; Řízení lidských zdrojů; Německé firmy
Název práce: The recruiting strategy of German companies in the Czech labour market and its improvement proposals
Autor(ka) práce: Brych, Jaroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this study is to describe recruiting strategies of German companies in the Czech labour market and to propose some improvements. First chapter is focused on a human resource management and personal marketing in- and outside of the companies. In the second chapter there are discussed the evolution of Czech-German relations after 1989, Czech labor policy and a strategic plan Europe 2020. Outcomes of a survey among German companies are discussed in the third chapter followed by a final chapter containing improvement proposals in company strategies on the basis of the survey results.
Klíčová slova: Marketing; German Companies; Labour Market; Labour Market Communication; Human Resources Management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2014
Datum podání práce: 15. 1. 2016
Datum obhajoby: 12. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49387/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: