Vliv obalů na chování spotřebitele

Název práce: Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Autor(ka) práce: Zakharova, Kateryna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The usage of the packaging as the marketing tool gains on its importance and allows companies to differentiate from each other and gain the attention of the potential customer. The aim of the current thesis is to provide an analysis of the impact of packaging on the consumer buying behavior on the example of the chosen company. Moreover, the research investigated to which extent company's customers are satisfied with the packaging they get, and to which extent such packaging incited them to buy the chosen company's products. Furthermore, the recommendations regarding packaging were presented. The mixed research method has been chosen for the research, since it provided a complex picture on the researched area, it included both quantitative and qualitative approaches. The data collection included the qualitative research in the form of the interview with the manager of the chosen company and quantitative research which was conducted and analyzed through the survey.
Klíčová slova: consumer behavior; consumer purchase decision; packaging
Název práce: Vliv obalů na chování spotřebitele
Autor(ka) práce: Zakharova, Kateryna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Využití obalu jakožto marketingového nástroje získává na důležitosti a dovoluje firmám se navzájem odlišit a získat pozornost potencionálního zákazníka. Cílem předkládané práce je poskytnout analýzu vlivu obalů na nákupní chování spotřebitele na příkladu vybrané firmy. Průzkum rovněž zjišťuje, do jaké míry jsou zákazníci firmy spokojeni s obalem, který si zakoupili, a do jaké míry je tento obal podnítil k nákupu produktu vybrané společnosti. Dále práce obsahuje doporučení týkající se obalů. Pro výzkum je zvolena tzv. metoda smíšeného výzkumu, jelikož poskytuje komplexní pohled na zkoumanou oblast a obsahuje obojí, kvantitativní i kvalitativní přístup. Sběr dat zahrnuje kvalitativní výzkum v podobě rozhovorů s manažerem vybrané společnosti a kvantitativní výzkum, který byl proveden a analyzován na bázi dotazování.
Klíčová slova: Nákupní chování ; spotřebitelské chování; obaly

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 9. 2015
Datum podání práce: 15. 6. 2016
Datum obhajoby: 30. 8. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53906/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: