Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s

Název práce: Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s
Autor(ka) práce: Mašek, Karel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Smrčka, Luboš
Oponenti práce: Schönfeld, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic, a.s. Za pomoci veřejně dostupných zdrojů dochází ke zkoumání vývoje makrookolí a mikrookolí, kde dochází k definici a rozdělení telekomunikačního trh do pěti segmentů. Následně je provedena Porterova analýza pěti konkurenčních sil, která zkoumá konkurenční tlaky působící na trhu, tak i na společnost Vodafone. Následně dochází k finanční analýze a produktové analýze, na jejímž základě je sestavena Ansoffova Matice. V závěru práce dochází k syntéze analýz, a navržení několika variant strategií.
Klíčová slova: Strategie; strategická analýza; analýza mikrookolí; analýza makrookolí; Ansoffova matice
Název práce: Strategic analysis of Vodafone Czech Republic a.s
Autor(ka) práce: Mašek, Karel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Smrčka, Luboš
Oponenti práce: Schönfeld, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to design a strategy for Vodafone Czech Republic, a.s. Using the open data an analysis of macroenvironment as well as microenvironment are performed, where a definition and a breakdown of telecommunication market into five segment is made. Following is the analysis of Porter five forces, which analyses competition forces on the market as well as to the Vodafone. Further on a financial analysis and product portfolio analysis is made, which serves as the basis of Ansoff matrix. In the conclusion a synthesis of the analyses is made and several strategies are designed.
Klíčová slova: Strategy; strategic analysis; analysis of microenvironment; analysis of macroenvironment; Ansoff matrix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 1. 2016
Datum podání práce: 30. 7. 2016
Datum obhajoby: 15. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55859/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: