Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje

Název práce: Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje
Autor(ka) práce: Vobecký, David
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce pojednává o rizicích a negativních důsledcích spotřebitelských soutěží jakožto nástroje podpory prodeje. Je rozdělena do dvou stěžejních částí: na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje obecné relevantní informace související s problematikou. Praktická část na ni volně navazuje pomocí konkrétních příkladů nepovedených spotřebitelských soutěží. Zmíněné pasáže posléze napomáhají vytvořit ucelený soubor rizik, s nimiž se pořadatelé soutěží i účastníci mohou potýkat. V kontextu s vymezenými riziky a příklady jsou následně stanoveny také negativní konsekvence, tedy možné nepříznivé důsledky spotřebitelských soutěží.
Klíčová slova: spotřebitelské soutěže; dopady; rizika; podpora prodeje; komunikace; propagace
Název práce: The Negative Consequences of Consumer Contests as a Sales Promotion Tool
Autor(ka) práce: Vobecký, David
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with risks and negative consequences of consumer contests as a sales promotion tool. It is divided into two main parts: theoretical and practical part. The theoretical part consists of general relevant information associated with this issue. The practical part loosely follows with using specific examples of unsuccesful contests. The aforementioned parts help to create a coherent set of risks, which the organizator as well as the consumer may face. In context with these defined risks and specific examples the negative consequences as possible unfavorable impacts are subsequently determined.
Klíčová slova: communication; promotion; consumer contests; impacts; risks; sales promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 3. 2016
Datum podání práce: 30. 6. 2016
Datum obhajoby: 13. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56824/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: