Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů

Název práce: Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Autor(ka) práce: Szelesová, Anita
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Čechurová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů a stanovit fáze kupního rozhodovacího procesu se zaměřením na fyzické osoby na českém a slovenském trhu. V teoretické části se práce zaměřuje na různé pohledy na kupní rozhodovací proces a přiblížení faktorů, které ovlivňují průběh rozhodování. V praktické části je největší pozornost věnována výzkumu kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu mobilních telefonů založeném na datech MML - TGI a dotazníkovém šetření. Analýza je provedena na základě tabulek Microsoft Excel a grafů. V závěru práce je uvedeno shrnutí získaných výsledků se zaměřením na jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu a jeho faktory na trhu mobilních telefonů a návrh marketingových doporučení.
Klíčová slova: kupní rozhodovací proces; MML-TGI; trh mobilních telefonů ; spotřební chování
Název práce: Buying decision process in the market of mobile phones
Autor(ka) práce: Szelesová, Anita
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Čechurová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the master's thesis is to analyse the buying decision process in the market of mobile phones and determine the phases of the buying decision process focusing on individuals in the Czech and Slovak markets. In the theoretical part the thesis focuses on different views on the buying decision process and presenting the factors that affect the process of decision making. In the practical part the greatest attention is dedicated to the research of the consumer buying decision process in the market of mobile phones based on data from MML - TGI and a questionnaire survey. The analysis realized on the basis of Microsoft Excel tables and charts. In the conclusion of the thesis the obtained results are summarized with focus on the phases of the buying decision process and its factors in the market of mobile phones and marketing suggestions.
Klíčová slova: consumer behaviour; MML-TGI; market of mobile phones; buying decision process

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 1. 2016
Datum podání práce: 26. 8. 2016
Datum obhajoby: 14. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56085/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: