Marketingová strategie KOH Coconut v České republice

Název práce: Marketing Strategy of KOH Coconut in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Červená, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Cook, Gina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis inquires marketing strategy of a new beverage brand in the Czech market. By reviewing a relevant literature and reports it helps to understand theoretical concept of creating a marketing plan and its steps. The core of the theoretical part is external and internal situational analysis of the market, customers and a marketing mix. This theory is later applied at the specific case of KOH Coconut brand and its potential launch in the Czech Republic. KOH Coconut is a Taiwanese coconut brand featuring coconut water beverages and other coconut products.
Klíčová slova: New market entry; Marketing ; Strategy; Coconut water
Název práce: Marketingová strategie KOH Coconut v České republice
Autor(ka) práce: Červená, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Cook, Gina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií nové značky nápoje na Českém trhu. Práce nastiňuje teoretický koncept tvorby marketingového plánu a jeho kroky pomocí prostudování relevantní literatury a zpráv z odvětví. Jádro teoretické části se zabývá vnější a vnitřní situační analýzou trhu, zákazníků a marketingového mixu. Tato teorie je později aplikována na specifický případ značky KOH Coconut a její potenciální vstup do České republiky. KOH Coconut je taiwanská značka kokosové vody a jiných kokosových produktů.
Klíčová slova: Kokosová voda; Marketing; Strategie; Vstup na nový trh

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 10. 2015
Datum podání práce: 27. 8. 2016
Datum obhajoby: 8. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54887/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: