Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh

Název práce: Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Autor(ka) práce: Nováková, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie značky Staropramen Sládkova limonáda. Práce je zaměřená na marketingovou strategii této značky se zaměřením na komunikační strategii. Důraz je kladen především na aktuální trendy, které ovlivňují trh a s ním i strategie firem přítomných na trhu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii značky Staropramen Sládkova limonáda. Komunikační strategie vychází z informací a dat nashromážděných pomocí dotazníkového šetření, situační analýzy a následného zhodnocení dosavadní aplikované marketingové strategie.
Klíčová slova: Komunikační strategie; Sládkova limonáda; Sladová limonáda; Komunikační mix; Marketingový výzkum; Trh nealkoholických nápojů
Název práce: The Communication Strategy of Sládkova limonáda
Autor(ka) práce: Nováková, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is focused on the communication strategy of the Staropramen brand Sládkova limonáda. The thesis is aimed on the description of the marketing strategy of the brand with main focus on communication strategy. The emphasis is placed on current trends affecting the market and the strategies of companies presented on the market. The major goal is to create a communication strategy plan for Staropramen Sládkova limonáda. The communication strategy is based on theoretical knowledge, information and data collected through a questionnaire survey, situational analysis and subsequent evaluation of the strategy of launching the brand on the Czech market.
Klíčová slova: Communication Strategy; Staropramen Sládkova limonáda; Lemonade malt; Communication Mix; Marketing research; Soft drinks market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2015
Datum podání práce: 22. 4. 2016
Datum obhajoby: 12. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54336/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: